Žádáme fotografy, kteří dne 17. 11. mezi 13. a 14. hodinou v Praze na Můstku fotili kolportéra časopisu Babylon, který nesouhlasně hlasitě komentoval vystoupení starosty Prahy 1 Lomeckého, poté byv obstoupen policií, jménem zákona vyzván, lehnuv si na zem a byl asi pěti policisty odtransportován mimo shromážděné lidi, kterým ještě stačil rozdat několik Babylonů, aby se přihlásili! Máme zájem o placené publikování fotografií.

Odborová organizace restaurátorů (OOR) vydává stanovisko k návrhu zákona o ochraně památkového fondu a o změně zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů (zákon o ochraně památkového fondu).

Obecná charakteristika Působnost OOR je vymezena stanovami a týká se tedy pouze otázky zaměstnanosti kvalifikovaných restaurátorů a praktik při získávání zakázek, a proto musíme konstatovat, že zákon o ochraně památkového fondu je paskvil ve svém důsledku umožňující ničení památek a zlegalizování dosavadních podvodných „pokrejvačských“ praktik kolchozních restaurátorských firem.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 30.5.2015 18:40  •  Přečteno: 1049x

Z AVU chtějí vyrazit filosofa Petra Rezka

Z AVU chtějí vyrazit filosofa Petra Rezka a nahradit ho dalším duševním dorosteneckým mrzákem(-čkou) opentleným(-ou) tituly ve předu i vzadu.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 16.4.2016 13:03  •  Přečteno: 513x

Sochařstvím proti druhé slze dojetí

Dnes v doxu archivu od 18 hodin.
 
Několik poznámek k inspiračním zdrojům díla Zdeňka Palcra (výňatek) PhDr. Vladimíra Koubová-Eidernová

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 8.12.2016 16:15  •  Přečteno: 541x

Nyní se věnuji AVU

Nyní se věnuji AVU, která byla ohniskem útoku proti sochařství a kde to skončilo patem na rozdíl od prohry na UMPRUM.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 23.6.2014 20:00  •  Přečteno: 1166x

Návštěvnost od 27. 11. 16

Kategorie: 2015 40, K O M E N T Á Ř E, 2015

Hyenismus = logo postmoderny!

Hyenismus = logo postmoderny!Slavný Kintera (6. místo v artindexu) cituje bez udání autora Maria Kotrbu

a toto dílko se draží za vyvolávací cenu 418 000 kč. Dědici skutečného tvůrce nedostanou nic. Kintera se však ničím zvláštním neprovinil, pouze nedostatkem vlastní invence a ori­ginality, což se v postmoderně nejvíce cení. Galeristé, kurátoři a aukční síně již si s tím pak lehce poradí.

print Formát pro tisk