Žádáme fotografy, kteří dne 17. 11. mezi 13. a 14. hodinou v Praze na Můstku fotili kolportéra časopisu Babylon, který nesouhlasně hlasitě komentoval vystoupení starosty Prahy 1 Lomeckého, poté byv obstoupen policií, jménem zákona vyzván, lehnuv si na zem a byl asi pěti policisty odtransportován mimo shromážděné lidi, kterým ještě stačil rozdat několik Babylonů, aby se přihlásili! Máme zájem o placené publikování fotografií.

Pieta u hrobu Zdeňka Palcra dne 12. 7. 2016

Pieta u hrobu Zdeňka Palcra dne 12. 7. 2016

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 30.8.2016 9:39  •  Přečteno: 515x

Výstava obrazů v Café Jericho. Petr Cempírek. Březen 2018

Výstava obrazů v Café Jericho. Petr Cempírek. Březen 2018

Café Jericho • Cempírek
27. 2. 2018 v 18.30
Na bicí nástroje zahraje Jonáš Urbánek

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 8.2.2018 21:37  •  Přečteno: 275x

Jaroslav Blažek Michal Blažek

Jaroslav Blažek Michal BlažekVýstava obrazů a kreseb > Jaroslav Blažek, výstava plastik > Michal Blažek

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 22.11.2015 9:57  •  Přečteno: 919x

Proti konceptualistům

Dnešního dne 6. 6. 2014 na místě zázračného pramene vyhlašuji svatý džihád proti konceptuálním tlučhubům, nýmandům, kteří se jako lepra rozlezli po všech školách, ovládli všechny komise a především všechna koryta. Kupodivu jim to nestačí a snaží se plánovitě sekernicky zničit sochařstvi vůbec. Teď nastal ten čas, kdy už je potřeba říct dost, pozvednout zdecimovanou korouhev, protipostavit šiky a odrazit nápor, aby zase začalo platit: Sochař, to zní hrdě!
Michal Blažek
 

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 6.6.2014 15:54  •  Přečteno: 1286x

Návštěvnost od 27. 11. 16

Kategorie: Sochaři – portrétisté, 2014 28, 2014

Jacob Epstein (1880–1959)

Jacob Epstein (1880–1959)V roce 1912 vypukl ve Francii sochařský skandál s náhrobkem Oscara Wildea. Autor, anglický sochař, Jacob Epstein, udělal letícího anděla s mužským lingamem. Později vytvořil řadu realistických portrétů osobností a anglické honorace. Tyto hlavy jsou založeny na tvarové stylizaci a jejich povrchy jsou až graficky pojednány ve snaze vytvořit iluzi lidské kůže a lesku vlasů. Nikdy však díky své tvarové nadsázce neztrácejí sošný plastický charakter. U některých je cítit ovlivnění indickou plastikou a na rozdíl od minulých portrétistů Epstein dosahuje přímého pohledu očí zatmavenými zornicemi vhloubením hmoty. Zdeněk J. P.

print Formát pro tisk