Žádáme fotografy, kteří dne 17. 11. mezi 13. a 14. hodinou v Praze na Můstku fotili kolportéra časopisu Babylon, který nesouhlasně hlasitě komentoval vystoupení starosty Prahy 1 Lomeckého, poté byv obstoupen policií, jménem zákona vyzván, lehnuv si na zem a byl asi pěti policisty odtransportován mimo shromážděné lidi, kterým ještě stačil rozdat několik Babylonů, aby se přihlásili! Máme zájem o placené publikování fotografií.

Z AVU chtějí vyrazit filosofa Petra Rezka

Z AVU chtějí vyrazit filosofa Petra Rezka a nahradit ho dalším duševním dorosteneckým mrzákem(-čkou) opentleným(-ou) tituly ve předu i vzadu.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 16.4.2016 13:03  •  Přečteno: 786x

Vážení delegáti kongresu konfederace umění a kultury!

Reaguji na dopis z 11. 7. 2014 Ministerstva kultury doručený také KUKu.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 22.4.2015 9:47  •  Přečteno: 1584x

Zpravodaj AVU

Zpravodaj AVUDá-li se pochopit současná horizontalita na AVU jako revoluce proti striktní vertikalitě předcházejících vedení (Knížák přímo i nepřímo), tak nelze již nevidět vznikající vertikalitu novou, naoko anonymní.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 4.12.2018 20:34  •  Přečteno: 326x  •  Komentářů: 0

Promítání dokumentárních filmů o osmiletém působení českého restaurátorského týmu Gopura 2 v Angkoru v Kambodži

12. 9. 2016: Promítání dokumentárních filmů o osmiletém působení českého restaurátorského týmu Gopura 2 v Angkoru v Kambodži – úterý 13. 9., 20. 9. a čtvrtek 15. 9. a 22. 9. Vždy od 17 hodin v letenském Montmarteru, J. Zajíce 7, Praha 7 (u Sparty) za účasti restaurátorů.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 12.9.2016 10:40  •  Přečteno: 721x

Návštěvnost od 27. 11. 16

Kategorie: Sochaři – portrétisté, 2014 29, 2014

Adolf Vildt (1868–1931)

Adolf Vildt (1868–1931)Nejvlivnějším italským sochařem první třetiny 20. století byl Adolf Vildt. Virtuozní kameník s citem pro dokonalé mramorářské dokončení povrchu, jehož stylizace nikdy nepřehlušuje živost portrétu. Charakter často vyjadřuje až bizarní grimasou. Vždy mu ale jde o vyjádření vlastního, jasně čitelného názoru na portrétovaného. Z hlediska zpodobnění v mramoru je jeho dílo vyjímečné a ve dvacátém století ojedinělé. Zdeněk J. P.

print Formát pro tisk