Žádáme fotografy, kteří dne 17. 11. mezi 13. a 14. hodinou v Praze na Můstku fotili kolportéra časopisu Babylon, který nesouhlasně hlasitě komentoval vystoupení starosty Prahy 1 Lomeckého, poté byv obstoupen policií, jménem zákona vyzván, lehnuv si na zem a byl asi pěti policisty odtransportován mimo shromážděné lidi, kterým ještě stačil rozdat několik Babylonů, aby se přihlásili! Máme zájem o placené publikování fotografií.

Výstavní síň Špačkova Galerie v Lysolajích

Výstavní síň Špačkova Galerie v Lysolajích nebude k dispozici pro pokračování výstavy Opojná plasticita, která měla mít tři části:  1. Hlava, portrét (Prachatická, Z. Preclík, Imrová, Klimeš, Adamec st., Blažek, Palcr, Chlupáč, Středa, Vácha, Míka, Staub a další) 2. Figura 3. Reliéf. Intenzivně hledáme jiný prostor.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 25.5.2015 18:29  •  Přečteno: 1285x

Zdeněk Palcr (1927–1996)

Zdeněk Palcr (1927–1996)Zdeněk Palcr (1927–1996)

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 22.12.2014 9:48  •  Přečteno: 1761x

O Brnu se v Praze mluví!

V soutěži na pomník Skácelovi byl v podmínkách kvůli sběračům kovu zakázán bronz.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 12.6.2015 19:10  •  Přečteno: 1217x

Výstava podzimu

Výstava podzimuMarius Kotrba – ŽIVÁ HMOTA 5. 9. – 19. 10. 2014

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 2.9.2014 10:54  •  Přečteno: 1430x

Návštěvnost od 27. 11. 16

Kategorie: K O M E N T Á Ř E, Soudy a pře, 2014

Postmoderní restaurování Národního divadla

Postmoderní restaurování Národního divadlaMgr. Jiří Fiala, restaurátor, majitel, jednatel a jediný společník a zaměstnanec firmy ArtKodiak se vyučil ve firmě Gema. Neodešel v dobrém a tak znalý všech možných i nemožných fíglů čekal na okamžik, kdy vyrovná skóre.

Ten se naskytl při soutěži na restaurování Národního divadla. Odhad rozpočtu firmy Omnia zněl 160 milionů, Gema se ho chystala jako vždycky podseknout, aby ho pak po vyhrané soutěži pomocí svého know-how navýšila. Nabídla polovinu – 80 milionů. Fiala však číman prokázal rentgenové schopnosti, dal o 144 tisíc méně a vyhrál. Z pěti soutěžících jen Skanska nabídla cenu, za kterou se Národní divadlo dalo nezkurvit. Národní divadlo se tedy restauruje způsobem okrást všechno a všechny a nakonec ho namalovat na růžovo průmyslovými fasádními barvami jako prezervativem. Všechno pod dohledem památkářů, ministerstva kultury a města.

Michal Blažek

 
kutilské tmelení

Kutilské tmelení

 

Husté matlání barvy s vodním sklem a akrylátem

Husté matlání barvy s vodním sklem a akrylátem

Popraskané tmely

Popraskané tmely

Husté matlání barvy s vodním sklem a akrylátem

Husté matlání barvy s vodním sklem a akrylátem

print Formát pro tisk