Žádáme fotografy, kteří dne 17. 11. mezi 13. a 14. hodinou v Praze na Můstku fotili kolportéra časopisu Babylon, který nesouhlasně hlasitě komentoval vystoupení starosty Prahy 1 Lomeckého, poté byv obstoupen policií, jménem zákona vyzván, lehnuv si na zem a byl asi pěti policisty odtransportován mimo shromážděné lidi, kterým ještě stačil rozdat několik Babylonů, aby se přihlásili! Máme zájem o placené publikování fotografií.

Číše vína s autorem poslední den v 17 hodin.

Prodloužení výstavy kreseb Jaroslava Blažka z roku 1969 do 24. 5. 2016 ve Ztichlé klice, Betlémská 10, Praha 1, út-pá 13-19h.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 17.5.2016 10:57  •  Přečteno: 428x

„Objekt je před sochami a obrazy chráněn jako trpaslík na zahrádce.“

Giacometti první v polovině dvacátého století zavrhl ve své tvorbě objekty a vrátil se k figurálnímu sochařství. „Princip totožnosti je mocnější, je tedy třeba jistá síla k tomu, aby se od-dělilo to, co se jeví. Tuto sílu, zdá se, druhá polovina dvacátého století v sobě nemá,…“ (Giacomettiho postřeh, Zdeněk Palcr, pracovní verze, samizdat, leden 1982, dále RR 42/1999, Michal Blažek – Sochy, 2000, Arbor Vitae)

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 7.2.2016 11:16  •  Přečteno: 787x

Paní Morganová, paní Daučíková odstupte!

svou neschopností (snad jen tou) jste umožnily rozkradení Akademie výtvarných umění. (Začalo to na konci odpovědnosti Ševčíka, pak Morganové, Erasmus spadal pod odpovědnost zahraniční prorektorky Daučíkové – namočen je i megamimoň Kokolia).

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 20.3.2015 9:44  •  Přečteno: 1355x

Svrhněte rektora Vaňka!

Malíři a sochaři AVU:​

SVRHNĚTE

REKTORA VAŇKA

dříve než z vás udělá „platformu lidských zdrojů“!
(tu kágébáckou megeru samozřejmě taky)

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 6.2.2015 9:52  •  Přečteno: 1302x

Návštěvnost od 27. 11. 16

Kategorie: K O M E N T Á Ř E, Soudy a pře, 2014

Postmoderní restaurování Národního divadla

Postmoderní restaurování Národního divadlaMgr. Jiří Fiala, restaurátor, majitel, jednatel a jediný společník a zaměstnanec firmy ArtKodiak se vyučil ve firmě Gema. Neodešel v dobrém a tak znalý všech možných i nemožných fíglů čekal na okamžik, kdy vyrovná skóre.

Ten se naskytl při soutěži na restaurování Národního divadla. Odhad rozpočtu firmy Omnia zněl 160 milionů, Gema se ho chystala jako vždycky podseknout, aby ho pak po vyhrané soutěži pomocí svého know-how navýšila. Nabídla polovinu – 80 milionů. Fiala však číman prokázal rentgenové schopnosti, dal o 144 tisíc méně a vyhrál. Z pěti soutěžících jen Skanska nabídla cenu, za kterou se Národní divadlo dalo nezkurvit. Národní divadlo se tedy restauruje způsobem okrást všechno a všechny a nakonec ho namalovat na růžovo průmyslovými fasádními barvami jako prezervativem. Všechno pod dohledem památkářů, ministerstva kultury a města.

Michal Blažek

 
kutilské tmelení

Kutilské tmelení

 

Husté matlání barvy s vodním sklem a akrylátem

Husté matlání barvy s vodním sklem a akrylátem

Popraskané tmely

Popraskané tmely

Husté matlání barvy s vodním sklem a akrylátem

Husté matlání barvy s vodním sklem a akrylátem

print Formát pro tisk