Žádáme fotografy, kteří dne 17. 11. mezi 13. a 14. hodinou v Praze na Můstku fotili kolportéra časopisu Babylon, který nesouhlasně hlasitě komentoval vystoupení starosty Prahy 1 Lomeckého, poté byv obstoupen policií, jménem zákona vyzván, lehnuv si na zem a byl asi pěti policisty odtransportován mimo shromážděné lidi, kterým ještě stačil rozdat několik Babylonů, aby se přihlásili! Máme zájem o placené publikování fotografií.

Hádanka

HádankaNápověda k minulé hádance: portrét stejného státníka od stejného sochaře. Soc. realismus 1962, s lidskou tváří 1965. Jméno státníka je už asi jasné, tak, který sochař je autorem obou portrétů?

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 13.3.2018 16:55  •  Přečteno: 2551x

Dne 14. 11. 2018 v 15,06 Hlavní nádraží, směr Kutná Hora, výstava sochaře Šalouna v GASKu.

Dne 14. 11. 2018 v 15,06 Hlavní nádraží, směr Kutná Hora, výstava sochaře Šalouna v GASKu. Ladislav Šaloun, Osud (#MeToo).

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 8.11.2018 12:16  •  Přečteno: 2373x

Nejslabší článek

Nejslabší článekÚředníci, milující své zaměstnání, ve strachu o něj dodávají papalášům takové informace, které chtějí slyšet. To ale takové nezkušené hovadské mláďátko jako Vojtěch nemá zakalkulováno do vyhodnocování podkladů od podřízených a ani ve svém nitru.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 9.3.2020 11:14  •  Přečteno: 2107x

Sochařské sympózium Lysolaje, 2014

Sochařské sympózium Lysolaje, 2014Prostorové útvary jsou vystaveny různým hodnocením. Jedním z nejvýstřednějších je Badt-Palcrův index sochovitosti. Pojďme se spolu pokusit stanovit jeho hodnotu na výsledcích sochařského sympozia v Lysolajích – Kaménce.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 4.10.2014 18:19  •  Přečteno: 4022x

Návštěvnost od 27. 11. 16

Kategorie: K O M E N T Á Ř E, Soudy a pře, 2014

Postmoderní restaurování Národního divadla

Postmoderní restaurování Národního divadlaMgr. Jiří Fiala, restaurátor, majitel, jednatel a jediný společník a zaměstnanec firmy ArtKodiak se vyučil ve firmě Gema. Neodešel v dobrém a tak znalý všech možných i nemožných fíglů čekal na okamžik, kdy vyrovná skóre.

Ten se naskytl při soutěži na restaurování Národního divadla. Odhad rozpočtu firmy Omnia zněl 160 milionů, Gema se ho chystala jako vždycky podseknout, aby ho pak po vyhrané soutěži pomocí svého know-how navýšila. Nabídla polovinu – 80 milionů. Fiala však číman prokázal rentgenové schopnosti, dal o 144 tisíc méně a vyhrál. Z pěti soutěžících jen Skanska nabídla cenu, za kterou se Národní divadlo dalo nezkurvit. Národní divadlo se tedy restauruje způsobem okrást všechno a všechny a nakonec ho namalovat na růžovo průmyslovými fasádními barvami jako prezervativem. Všechno pod dohledem památkářů, ministerstva kultury a města.

Michal Blažek

 
kutilské tmelení

Kutilské tmelení

 

Husté matlání barvy s vodním sklem a akrylátem

Husté matlání barvy s vodním sklem a akrylátem

Popraskané tmely

Popraskané tmely

Husté matlání barvy s vodním sklem a akrylátem

Husté matlání barvy s vodním sklem a akrylátem

print Formát pro tisk