Žádáme fotografy, kteří dne 17. 11. mezi 13. a 14. hodinou v Praze na Můstku fotili kolportéra časopisu Babylon, který nesouhlasně hlasitě komentoval vystoupení starosty Prahy 1 Lomeckého, poté byv obstoupen policií, jménem zákona vyzván, lehnuv si na zem a byl asi pěti policisty odtransportován mimo shromážděné lidi, kterým ještě stačil rozdat několik Babylonů, aby se přihlásili! Máme zájem o placené publikování fotografií.

ZÁHADA ROZŘEŠENA

ZÁHADA ROZŘEŠENAPresident druhý zprava (zřejme bez obušku).

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 22.11.2015 10:01  •  Přečteno: 1075x

Výstava fotografií Kateřiny Blažkové Bajzíkové, ANGKOR

Výstava fotografií Kateřiny Blažkové Bajzíkové, ANGKORVýstavu fotografií soch Angkorských chrámů můžete vidět do 31. 10. v Café Alternativ.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 29.10.2014 9:48  •  Přečteno: 1407x

Paní Morganová, paní Daučíková odstupte!

svou neschopností (snad jen tou) jste umožnily rozkradení Akademie výtvarných umění. (Začalo to na konci odpovědnosti Ševčíka, pak Morganové, Erasmus spadal pod odpovědnost zahraniční prorektorky Daučíkové – namočen je i megamimoň Kokolia).

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 20.3.2015 9:44  •  Přečteno: 1467x

Dobrá zpráva

Galerista Třeštík se postavil čelem k faktu, že se v jeho galerii objevil štukatérsky postmodernistický novotvar připomínající Guttfreundova cellistu i s jeho falešným podpisem. Slíbil, že tento paskvil doložitelně zničí. Oceňuji jeho postoj. Být napálen či zmýlit se může každý a jeho galerie se jinak
​o Gutfreunda příkladně a krásně stará.

Autor: Michal Blažek  •  Vydáno: 3.4.2014 22:51  •  Přečteno: 638x

Návštěvnost od 27. 11. 16

Kategorie: 2016, K O M E N T Á Ř E

„…ten Pol Pot byl vlastně takový šílený konceptuální umělec…“

Konceptuální performer Vačkář, pokračovatel průkopnických akcí, při níž umělci manipulují s ostatními jedinci (M. Knížák, Karel Miller) po návštěvě Kambodže a komunistického vězení Rudých khmérů S21:

 „…ten Pol Pot byl vlastně takový šílený konceptuální umělec…“ neskrýval překvapení v celostránkovém rozhovoru pro časopis Ateliér přední konceptualista, který popisuje své akce takto: „Nahnal jsem lidi… atd.“. Dočkali jsme se však již konceptualismu s lidskou tváří.

Kateřina Šedá nejdříve vozila důchodce do Berlína přelézat ploty, poté přestěhovala moravskou vesnici do Londýna na náměstí, na kterém se začaly vyměřovat ulice jako doma. Proslulost laureátky několika Chalupeckého a jiných cen, stále stoupající v bankovním žebříčku poločínské banky se dostalo velké publicity i v Africe a pokračování již všeobecně známe. V současné době K. Šedá manipuluje s nadšenými pasažéry tramvají v Helsinkách, souvislost s čínským vstupem do Škoda transportation, která je vyrábí mne nikdy nenapadla.

print Formát pro tisk